A Ben & Jerry's jégkrémgyártó cég új, "Save Or Swirled" nevű termékével a klímaváltozás elleni védekezés fontosságára hívja fel a figyelmet. Amellett, hogy a terméknév a kezdőbetűket olvasva az "SOS" nemzetközi vészjelzésra utal, a termék saját szlogent is kapott: "If it's melted, it's ruined" - azaz, "ha elolvad, tönkremegy".
"Cégünk régóta aktív résztvevője a klímaváltozás elleni védekezésnek, és mindig is arra törekedett, hogy csökkentse a termeléssel járó káros környezeti hatásokat". - áll a gyártó weboldalán. A rendhagyó kampány videójában a klímaváltozás hatásait egy különös, mégis mindenki számára könnyen érhető metaforával szemléltetik:
A cég az Avaaz aktivista csoporttal együttműködve arra buzdítja fogyasztóit, hogy egy online petíció aláírásával támogassa az aktivisták munkáját a decemberi párizsi klímacsúcson.