Csökkents, hogy növekedhess!

Greenion blog

Greenion blog

A jégkrém, mint a klímaváltozás metaforája?

2015. június 04. - Greenion

A Ben & Jerry's jégkrémgyártó cég új, "Save Or Swirled" nevű termékével a klímaváltozás elleni védekezés fontosságára hívja fel a figyelmet. Amellett, hogy a terméknév a kezdőbetűket olvasva az "SOS" nemzetközi vészjelzésra utal, a termék saját szlogent is kapott: "If it's melted, it's ruined" - azaz, "ha elolvad, tönkremegy".

saveourswirled-on-ice.jpg

"Cégünk régóta aktív résztvevője a klímaváltozás elleni védekezésnek, és mindig is arra törekedett, hogy csökkentse a termeléssel járó káros környezeti hatásokat".  - áll a gyártó weboldalán. A rendhagyó kampány videójában a klímaváltozás hatásait egy különös, mégis mindenki számára könnyen érhető metaforával szemléltetik:

 

A cég az Avaaz aktivista csoporttal együttműködve arra buzdítja fogyasztóit, hogy egy online petíció aláírásával támogassa az aktivisták munkáját a decemberi párizsi klímacsúcson.

A bejegyzés trackback címe:

https://greenion.blog.hu/api/trackback/id/tr1007517540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása